Tuesday, 20 December 2011

Hanafiah Live Story

Ini ialah gambar kedua ibu dan bapa saya. Bapa saya telah meniggal dunia akibat kemalangan jalan raya semasa hendak pergi kerja.

Ibu saya seorang suri rumah tangga sepenuh masa. Kerja dia dekat rumah buat craftangan seperti kerusi rotan, meja rotan, dan juga menggajar budak baca Al-Quran.
Ni pula gambar adik beradik saya. Yang pakai baju polkadot tu, kakak sulung saya, Marlina. Yang tengah gigit kuku tu kakak saya nombor dua, Emalyakin. Yang duduk hujung sekali tu abang kesayangan saya, Mohd Akhbar. Dan yang terakhir, tengah baring dengan nampak pampers tu. Tu la saya. =D.


Saya dilahirkan pada 02 March 1987 di Hospital Besar Kuala Lumpur. Lahir jer saya kedunia ini, bapa saya telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya di Kampung Raja Uda, Klang. Saya dibesarkan oleh makcik saya yaitu kakak kepada bapa saya. Di sebabkan ibu saya tidak berkemampuan untuk menjaga saya, lalu dia menyerahkan saya kepada makcik saya untuk dibela sebagai anak sendiri.

0 comments:

Post a Comment

 
;